Cu o industrie a jucăriilor ce folosește 40 de tone de plastic pentru fiecare milion de dolari proveniți din vânzarea jucăriilor, Târgul de Jucării 2nd Life a adus în atenție impactul acestei industrii asupra mediului și asupra vieților copiilor.

Evenimentul a reprezentat o oportunitate valoroasă pentru copii de a învăța și experimenta principiile economiei circulare, cu peste1000 de jucării găsind noi proprietari în cadrul târgului.

Având peste 1500 de participanți, evenimentul a reprezentat o punte între educația ecologică, financiară și socială, cu scopul de a oferi jucăriilor nefolosite o nouă viață și de a inspira copiii să adopte principiile celor 3R: reutilizare, reparare și reciclare.

Evenimentul a oferit și sesiuni de coaching și dezvoltare personală pentru părinți și copii care au promovat cele 3 principii de bază ale sustenabilității: Repară, Refolosește, Reciclează. Prin aceste inițiative, evenimentul a cultivat conștiința ecologică a participanților, pregătindu-i pentru o lume mai sustenabilă.

Fondurile obținute din vânzarea de jucării și donațiile de la participanți au fost direcționate către fundația World Vision Romania - Programul Pâine și Mâine, sprijinind astfel 1.400 de copii din mediul rural în 33 de sate din județele Vaslui, Dolj, Vâlcea, Ialomița, Cluj și Călărași.