Potrivit Charged EVs, compania ar fi descoperit un mod prin care să reducă „îmbătrânirea” bateriilor, ceea ce înseamnă că acestea s-ar putea degrada mai greu.

Daniel Konopka, Chief Science Officer la Iontra, a declarat că „am descoperit un mod fundamental prin care să reducem regradarea bateriilor cu litiu în urma ciclurilor de încărcare descărcare.”

„Acest lucru oferă o oportunitate pentru a îmbunătăți dramatic performanța bateriilor cu litiu existente pe piață”, a adăugat el.

El a menționat, de asemenea, că tehnologiile Iontra ar trebui să ajute și în ce privește încărcarea la temperaturi scăzute, iar capacitatea bateriei ar putea fi folosită mai eficient.

Jeff Granato, CEO-ul companiei, a declarat că „după aproape 10 ani de muncă intensivă din partea echipei noastre de cercetători și ingineri, două milioane de ore de încărcare și descărcare a bateriilor și mai multe rapoarte de validare din partea terților, tehnologiile Iontra sunt gata de utilizare în bateriile comerciale.”

Oficialii companiei susțin că noile tehnologii ar putea fi implementate înainte de 2024, iar Iontra deja ar fi realizat parteneriate cu producători auto.