ESG Today scrie că un alt beneficiu al software-ului este că acesta va ajuta clienții să determine cât combustibil sustenabil va fi folosit de industria aviatică în relație cu cantitatea de combustibil folosită în diverse perioade.

În luna mai, Boeing a lansat un alt program deschis întregii industrii aerospațiale, numit Cascade, care va calcula eficiența îmbunătățirilor aduse aeronavelor și nu numai pe tot parcursul duratei de exploatare a acestora, dar și alte funcții utile.

Programul a reușit deja să determine că aviația își poate reduce o bună parte din amprenta de carbon prin utilizarea combustibililor sustenabili ca un înlocuitor pentru cei tradiționali, cel puțin pe termen scurt.

Totuși, din cauza faptului că producția este în prezent limitată, iar prețurile nu sunt competitive, industria SAF-ului nu poate înlocui încă kerosenul. Acest lucru se poate schimba, totuși, în special pentru că apar tot mai multe proiecte care vor să producă SAF.

Chris Raymond, Chief Sustainability Officer la Boeing, a declarat că „SAF-ul reduce emisiile de carbon cu până la 85% și chiar mai mult pe durata de viață a combustibilului, lucru care îl face cel mai bun mod de a decarboniza industria aviației în următorii 30 de ani. SAF Dashboard evidențiază datele pe măsură ce industria va colabora pentru a crește producția de combustibili alternativi pentru un viitor mai sustenabil al industriei aerospațiale.”