Conform Forbes, filialele responsabile cu producția de hidrogen și stațiile de alimentare de la Nikola vor funcționa sub numele HYLA.

Carey Mendes, președintele companiei respective, a declarat că „misiunea strategică a HYLA în cadrul Nikola este de a asigura rezerve de hidrogen curat, care va fi mai apoi distribuit către clienții noștri la prețuri competitive.”

Oficialul a menționat și faptul că „vom asigura combustibil nu doar pentru vehiculele noastre... ci și pentru alți producători de vehicule pe hidrogen care vor avea nevoie de acest tip de combustibil în viitor.”

Nikola a început să vândă varianta pe baterii a modelului Tre la începutul lui 2022, însă reprezentanții companiei au sugerat că aceste modele sunt potrivite mai degrabă pentru transportul de marfă pe distanțe scurte, iar pentru drumurile mai lungi, modelele pe hidrogen vor asigura autonomia necesară.

Specialistul în camioane va începe testarea modelului Tre cu baterii în Portul din Hamburg anul acesta, atunci când infrastructura de încărcare va fi disponibilă.

În vreme ce Nikola nu a dezvăluit prețurile pentru hidrogenul care va fi disponibil în viitor, oficialii au declarat că acesta va putea fi achiziționat la un preț mai avantajos decât al competiției din California, care este singurul stat american unde comercializarea publică a hidrogenului este posibilă.