Potrivit Electrive, această tranziție ar putea avea loc după jumătatea lui 2024, iar decizia a venit în urma unui test drive realizat chiar de CEO-ul companiei.

Ola Källenius a condus un prototip al viitorului G-Class în 2021, iar CEO-ul a declarat că a fost „cea mai distractivă experiență” pe care a avut-o în acel an.

„De acum încolo, șofatul pe off-road va fi electric”, a adăugat acesta, fără a detalia vreo specificație a viitorului model electric.

Producătorul german a prezentat recent un concept numit EQG, care ar putea fi versiunea finală a lui G-Class electric.

Modelul concept avea patru motoare electrice, fiecare montat aproape de roți, sistem de propulsie pe care inginerii de la Mercedes l-ar putea aplica și la modelul final.

De asemenea, fiecare motor are propria cutie de viteze, astfel încât performanțele automobilului pe teren accidentat ar trebui să fie îmbunătățite.

Până în prezent nu au fost dezvăluite detalii legate de baterie sau viteza de încărcare, deși se speculează că producătorul californian de baterii Sila Nanotechnologies ar putea furniza celulele pentru viitoarea mașină.