Jaguar Land Rover își ia angajamentul de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră pentru toate operațiunile cu 46%, până în anul 2030. Mai mult, compania va reduce emisiile medii ale autovehiculelor pentru întreg lanțul valoric cu 54%, incluzând totodată o reducere cu 60% a emisiilor pentru intervalul de utilizare al autoturismelor.

Obiectivele, aprobate de SBTi (inițiativa Science Based Targets), confirmă astfel că traseul companiei către o reducere cu 1.5°C se aliniază cu Acordul de la Paris. Angajamentul Jaguar Land Rover respectă obiectivele ambițioase stabilite la Paris.

Aceste obiective reprezintă angajamentul Jaguar Land Rover pentru 2030, urmate de un deceniu în care compania va viza atingerea de zero emisii pentru lanțul de aprovizionare, produse și operațiuni până în 2039, ca parte a strategiei Reimagine.

Pentru a atinge aceste obiective, compania va reduce emisiile rezultate din procesele de design, producție, aprovizionare, electrificare, strategia bateriilor, până la sfârșitul ciclului de viață.

Pentru indeplinirea acestei misiuni, Jaguar Land Rover a introdus o nouă funcție, cea de Director de Sustenabilitate, numind-o pe Rosella Cardone în acest rol, pentru a realiza această tranziție și a-l susține pe François Dossa, Director Executiv, Strategie și Sustenabilitate.

”Sustenabilitatea stă la baza strategiei noastre, care are scopul de a obține zero emisii până în 2039, din poziția de creatori ale celor mai dorite autoturisme moderne de lux. Făcând acest pas de la ambiție la acțiune, integrăm sustenabilitatea în ADN-ul Jaguar Land Rover pentru a ne minimiza amprenta de carbon pe întreg lanțul valoric. Datorită obiectivelor bazate pe știință știm cât de rapid și cum să reducem emisiile de gaze cu efect de seră, ținând totodată toate părțile interesate la curent cu progresul nostru”, a declarat Rosella Cardone, Director & Head of Sustainability Office în cadrul Jaguar Land Rover.

Jaguar Land Rover a anunțat angajamentul SBTi pentru prima oară în cadrul COP26, summit-ul privind schimbările climatice, organizat în noiembrie 2021.

Portofoliul curent al Jaguar Land Rover include autoturisme complet electrice, plug-in hybrid și mild-hybrid, dar și cele mai noi versiuni cu motoare convenționale.

Modelele de top Jaguar și Land Rover sunt populare în întreaga lume, în anul fiscal 2020/21 compania comercializând 439.588 de autoturisme în 127 de țări.

Jaguar este primul brand care a introdus în gama sa un SUV premium complet electric, Jaguar I-Pace.

Jaguar Land Rover este o companie britanică, cu două locatii destinate dezvoltarii design-ului și ingineriei, trei unități de producție, un Centru de Producție de Motoare și un Centru de Asamblare a Bateriilor în Regatul Unit. De asemenea, compania are uzine în China, Brazilia, India, Austria și Slovacia.

Electrificarea stă la baza strategiei Reimagine, atât pentru Land Rover, cât și Jaguar, mărci cu personalități clare și distincte. Toate modelele Jaguar și Land Rover vor dispune de o versiune electrică până la sfârșitul deceniului. Astfel, Jaguar Land Rover urmează traiectoria de a deveni o companie cu zero emisii în ceea ce privește lanțul de aprovizionare, produsele și operațiunile până în 2039.