Potrivit Electrive, Iveco se concentrează pe versatilitate cu noul model, care va fi disponibil în mai multe variante de șasiu, inclusiv ca dubă și microbuz.

În funcție de model, greutatea brută a lui eDaily variază între 3.5 și 7.2 tone.

În ce privește opțiunile legate de baterie, autoutilitara electrică va putea fi echipată cu până la trei baterii, iar fiecare dintre acestea are o capacitate declarată de 37 kWh.

Sistemul de baterii alimentează un motor electric de 187 CP (134 CP pentru varianta cu o singură baterie), în vreme ce cuplul poate ajunge la 400 Nm (300 Nm pentru modelul cu o singură baterie), iar viteza este limitată la 120 km/h.

Autonomia variază între 110 și 300 de kilometri, însă oficialii susțin că, în condiții de condus urban, aceasta poate ajunge la 400 km.

Vitezele de încărcare pot ajunge la 40kW pentru modelul cu o singură baterie, în vreme ce dubele cu două sau trei celule se pot bucura de viteze de până la 80kW.

Încărcarea de la 0 la 80% are loc într-o oră pentru modelele cu cel puțin două baterii, în vreme ce varianta cu o singură baterie va putea ajunge la același nivel în 90 de minute.

Iveco oferă opt ani garanție pentru celule și susține că sunt disponibile „înlocuiri de baterie dacă capacitatea acestora scade sub 80% în condiții de exploatare obișnuite.”

Oficialii companiei au declarat că „primele unități ale autoutilitarei electrice ar trebui să ajungă pe piață în 2023.

Sursă foto: Iveco