Potrivit Clean Tehnica, o companie germană numită ADS-TEC Energy, a adăugat o astfel de stație pe lista sa de modele.

ChargePost este o stație de încărcare despre care se compania spune că ar avea dimensiuni foarte reduse, iar baterie integrată permite încărcarea rapidă a vehiculelor chiar și în cazul penelor de curent.

Stațiile de încărcare ChargePost au doi conectori cu încărcare rapidă ce oferă până la 300 kW putere în modul single sau 150 kW pentru o conexiune simultană.

Pe lângă cele două ecrane de 75 de inci care pot fi folosite pentru afișarea reclamelor, stațiile ChargePost pot fi echipate și cu baterii de 143 sau 201kWh.

Thomas Speidel, CEO-ul ADS-TEC Energy, a declarat că „ChargePost oferă o nouă experiență de încărcare a mașinilor electrice și combină încărcarea rapidă cu materiale premium și ecrane mari într-o carcasă care integrează și un sistem de baterii pentru o soluție all-in-one.”

Stațiile ChargePost oferă și încărcare bidirecțională, ceea ce înseamnă că, ajutate de panouri solare, aceste puncte de încărcare pot să alimenteze și mașinile electrice, dar să furnizeze energie electrică și către rețea.

Datorită eforturilor accelerate de a electrifica sistemul de transport al Uniunii Europene, unii experți sunt de părere că vor fi în jur de 7.5 milioane de stații de încărcare publice în bloc până în 2030.

Aceste puncte de alimentare sunt necesare pentru a sprijini cele aproximativ 47 de milioane de vehicule electrice care se estimează că vor circula pe acest teritoriu.