Electrive scrie că cele două companii vor lucra și la dezvoltarea infrastructurii necesare pentru alimentarea avioanelor în aeroporturi.

Inginerii ZeroAvia au dezvoltat deja sisteme de propulsie cu hidrogen sub formă gazoasă pentru avioanele cu o capacitate de cel mult 19 pasageri. Între timp, aceștia experimentează și cu motoare alimentate cu hidrogen lichid pentru avioanele de până la 80 de pasageri, care ar putea fi instalate în 2027.

Arnab Chatterjee, vicepreședinte pentru infrastructură la ZeroAvia, a declarat că „pe lângă cunoștințele pe care le-am dobândit despre hidrogenul lichid în ultimele luni, a fost critic pentru noi să formăm parteneriate pentru a crea un ecosistem capabil să livreze hidrogen lichid pentru aeronavele mai mari în aeroporturile mai importante din lume.”

CEO-ul Absolut Hydrogen Jérôme Lacapère a adăugat faptul că „hidrogenul lichid este considerat cel mai avantajos pentru viitorul aviației și mobilitatea de mare tonaj în general, iar Absolut Hydrogen face posibilă disponibilitatea sa la scară largă mulțumită sistemelor de lichefiere ale hidrogenului.”

Sistemele companiei pentru lichefierea hidrogenului gazos pot converti până la 100 de kilograme de hidrogen pe zi.