Potrivit Tech.eu, investiția de 3 milioane de dolari a fost posibilă cu participarea investitorilor precum Momentum, Wiski Capital și Statkraft Ventures, printre alții.

Glint Solar se folosește de imagini din satelit și de AI pentru a detecta cele mai bune locații pentru implementarea panourilor solare în orice regiune de pe Pământ.

Harald Olderheim, CEO al Glint Solar, a declarat că „am văzut mulți dezvoltatori de panouri solare care folosesc un proces organizațional reactiv în care stau și așteaptă lead-uri sau angajează consultanți care să facă treaba în locul lor sau care folosesc servicii simpliste precum Google Maps pentru a găsi locații potrivite.”

„Energia solară devine eficientă din punct de vedere al costurilor, ceea ce înseamnă că și competiția devine din ce în ce mai strânsă în ce privește asigurarea celor mai bune locuri de colectare a acestui tip de energie, iar aici Glint le oferă dezvoltatorilor un avantaj competitiv”, a adăugat el.

De la începutul lui 2020, compania norvegiană specializată în panouri solare a strâns 4.2 milioane de dolari.