Potrivit Charged EVs, bateria de 24kWh implementată pe motociclete a reușit să susțină viteze de încărcare care au permis acumularea a 217 kilometri de autonomie în 10 minute.

Oficialii Enevate susțin că motocicletele electrice obișnuite cu baterii de dimensiuni similare au nevoie de una-patru ore pentru realimentarea cu energie a celulelor.

Cu un anod predominant din siliciu, Enevate a reușit să atingă o densitate energetică de 340Wh/kg în baterii, fără a compromite siguranța sau performanța acestora.

Compania reprezintă un nume important în industria producătoare de baterii și a reușit să patenteze peste 500 de tehnologii și să atragă investitori importanți, precum Nissan, Mitsubishi sau LG Chem.

CEO-ul Enevate, Robert A. Rango, a declarat că „vreau să îi mulțumesc partenerului nostru Lightning pentru expertiza și agilitatea în a dezvolta soluții hardware și software de top care n-au permis să livrăm această motocicletă premium cu abilități de încărcare rapidă.”

CEO-ul și fondatorul Lightning Motorcycles, Richard Hatfield, a adăugat că „parteneriatul cu Enevate este unul foarte promițător, întrucât împreună am reușit să depășim limitele inovației în materie de motociclete electrice și am reușit să atingem cea mai rapidă rată de încărcare de la o stație publică pentru acest tip de vehicule.”