ESG Today scrie că lansarea noii politici este o urmare a planului de sustenabilitate prezentat de DHL în 2021, prin care oficialii companiei au promis fonduri de 7 miliarde de euro de-a lungul unui deceniu pentru a reduce emisiile de carbon. La vremea respectivă, compania s-a concentrat asupra modernizării flotei de vehicule, esențială pentru operațiunile DHL, convertindu-le în variante electrice, dar și pe alimentarea aeronavelor cu combustibili sustenabili.

Totodată, clădirile neutre din punct de vedere al emisiilor fac parte și ele din strategia pe termen lung a celor de la DHL pentru reducerea amprentei de carbon.

Oscar de Bok, CEO-ul DHL Supply Chain, spune că 30% din flota companiei va rula pe combustibili alternativi până în 2026. Pe lângă cele 200 de milioane de euro, 2.000 de vehicule cu combustibili fosili ai companiei vor fi convertite la modele pe combustibili alternativi, cum ar fi baterii, hidrogen sau biogaz.

Conform estimărilor DHL, noile măsuri vor reduce amprenta de carbon a companiei cu aproximativ 300.000 de tone CO2, echivalentul a 500 de kilometri parcurși zilnic cu 2.200 de camioane timp de un an.