Potrivit Electrive, hypercar-ul ar putea dezvolta 2.200 de cai putere, un cuplu de 2.000 de Nm, ar putea accelera de la 0 la 100 de km/h în sub două secunde, iar viteza maximă ar fi de peste 400 de km/h.

Prin dezvoltarea modelului Vayanne, obiectivul lui Deus a fost să producă prima mașină electrică de 2.200 de cai putere, menținând „o experiență confortabilă și premium de condus, performanță de top și utilizabilitate superioară în clasa de hypercar-uri.”

Marco Volpengo, șeful departamentului de dezvoltare a automobilelor în Europa la Italdesign, a declarat că „suntem foarte mulțumiți cu rezultatele obținute cu Vayanne în prima fază a colaborării cu Deus. Am reușit să punem la dispoziție suportul tehnic și cunoștințele noastre. Mai mult, suntem încântați să aplicăm și să integrăm tehnologiile inovatoare puse la dispoziție de către partenerii noștri de la Williams Advanced Engineering.”

Anul trecut, Italdesign și Williams Advanced Engineering au dezvoltat o nouă platformă pentru mașinile electrice premium care poate fi utilizată pentru producția mașinilor electrice custom, după preferințele producătorilor.

Platforma respectivă nu va fi utilizată pentru producția în serie a vehiculelor, a declarat Williams, iar aceasta a fost optimizată pentru „performanță, proiectare rapidă a mașinilor, flexibilitate și utilitate pentru producția în serii limitate.”

Williams Advanced Engineering este o companie recunoscută pentru mașinile high-end de curse ale companiei, însă echipa și-a îndreptat atenția către producția vehiculelor utilitare, întrucât compania a cumpărat Fortescue Metals Group, o firmă minieră din Australia.

Sursă foto: Electrive