Cu tehnologia 4Control Advanced, Rafale primește tracțiune integrală permanentă pentru aderență și ținută de drum îmbunătățite în toate contextele. Echiparea Atelier Alpine a implementat pe aceast model un șasiu ajustat ce oferă o experiență de condus mai sportivă, dar și un sistem de suspensie inteligentă ce se autoreglează, adaptând continuu gradul de amortizare pentru a face față oricăror obstacole întâlnite pe drum.

Despre Rafale Esprit Alpine de 200 CP poți citi mai multe în test drive-ul nostru, realizat pe drumurile șerpuite din Sevilla.

Grupul motopropulsor Rafale E-Tech 4x4 de 300 CP are la bază versiunea full hybrid E-Tech de 200 CP. Sub capotă, motorul termic primește un nou turbocompresor, crescând puterea la 110 kW sau 150 CP și cuplul la 230 Nm. Cutia multimodală fără ambreiaj a fost optimizată pentru a ține cont de aceste modificări.

Motorul pe combustie funcționează cu trei motoare electrice (două principale și unul secundar) pentru o putere totală de 300 CP. Al doilea motor electric principal este conectat permanent la puntea spate și dezvoltă 100 kW (136 CP) pentru un cuplu de 195 Nm.Bateria litiu-ion de 22 kWh/400 V oferă o autonomie de până la 105 km în modul electric și până la 1.000 km când este complet încărcată și rezervorul de combustibil de 55 de litri plin.

Pe lângă sistemul de propulsie avansat, Rafale E-Tech 4x4 300 primește și o nouă echipare , respectiv Atelier Alpine. Din punct de vedere practic, șasiul a fost reajustat (amortizoare, arcuri, tampoane antișoc, bară antiruliu), în timp ce funcția de control al agilității oferă acum trei moduri de condus (Confort / Dinamic / Sport) pentru a configura mai ușor mașina în funcție de nevoile șoferului. În plus, Rafale E-Tech 4x4 300 CP Atelier Alpine primește suspensie inteligentă autoreglabilă pentru un confort și mai mare la bord.

Pe lângă versiunea Esprit Alpine, care pornește de la 48.400 de Euro, acum clienții pot cumpăra noul Rafale și în varianta Atelier Alpine, ce pleacă de la 52.900 de Euro.