Studiul a fost realizat de către Kantar pentru Mercedes-Benz, potrivit Charged EVs, iar rezultatele arată că 96% dintre respondenții din China își doresc ca următoarea lor mașină să fie un model electric.

În Germania, 80% dintre șoferi vor să-și cumpere o mașină electrică în viitorul apropiat, în vreme ce în SUA, 68% dintre participanții la chestionar iau în calcul modelele electrice ca opțiune pentru viitoarea mașină.

De asemenea, oamenii care sunt în căutarea unei mașini noi sunt mai interesați de experiența de cumpărare online decât erau în trecut, astfel „contactul cu furnizorul este chiar la fel de important ca experiența de cumpărare din showroom pentru majoritatea respondenților.”

Plățile din mașină reprezintă, de asemenea, un avantaj competitiv pentru anumiți șoferi, 46% dintre cei din China fiind cei mai încântați de această opțiune.

Plățile din mașină permit plata pentru anumite produse și servicii aferente transportului personal automat din mașina fiecărui șofer, atunci când aceasta este conectată la rețea.

Printre acestea se numără plata la benzinărie sau stația de alimentare, plata taxei de drum sau chiar a asigurării.

Șoferii, în special cei din Germania și SUA, aleg să-și cumpere vehiculele în leasing în favoarea achiziționării „cu banii jos”.

Franz Reiner, președinte al consiliului de conducere Mercedes-Benz Mobility, a declarat că „observăm o dorință clară de adopție a mobilității electrice și o dorință mai mare pentru flexibilitate financiară.”

„Studiul ne confirmă strategia de a asigura opțiuni flexibile de finanțare pentru mașini electrice”, a completat executivul.

Sursă foto: Mercedes-Benz