Agenția de marketing digital și comunicare IdeologIQ își extinde aria de servicii prin lansarea CentrIQ, o divizie dedicată consultanței în strategii de sustenabilitate, ESG și transformare organizațională.
CentrIQ aduce pe piața din România instrumente de analiză și progres pentru susținerea companiilor – atât a celor care desfășoară deja inițiative strategice de sustenabilitate, și sunt sub noi presiuni în procesul lor de transformare, cât și a celor care nu au demarat încă procesele obligatorii în activitățile de sustenabilitate.
Agenția oferă soluții de consultanță strategică în sustenabilitate, ESG și transformare organizațională, instrumente de evaluare și auditări organizaționale și funcționale, servicii de raportare socială corporativă și integrata, branding corporativ și de produse sustenabile, servicii de training, simulări de business și coaching de specialitate.
Echipa CentrIQ este condusă de Andreea Nicolae, fondatoarea Green Marketing Advisory; experiența ei integrată, multidisciplinară, exercițiul de sustenabilitate de peste 20 de ani, aplicat sistematic în marketingul și comunicarea din industria grea, sunt garanția unor servicii livrate prompt, cu acuratețe și în termenii dați.
“Procesul de lucru CentrIQ se întemeiază pe o serie de adevăruri – nu întotdeauna confortabile. Un prim adevăr este că peste 50.000 de companii din Europa și aproximativ 6.000 de companii de pe piața locală intră sub incidența noilor norme stabilite de UE prin ˂Directiva privind raportarea corporativă de sustenabilitate> (CSRD). Subiectul este mai complex decât procesul de raportare și depășește cu mult sfera ecologizării. E nevoie de transformare, de adaptare, de integrare a unor practici noi în modele curente sau de inovatie prin noi concepte de afaceri. Există și presiunea deadline-ului, la care în mod natural, aproape toată lumea opune rezistență. Suntem aici ca să preluăm din sarcină! Am dezvoltat instrumentele, știm să transformăm riscurile în oportunități, știm cum să implementăm procesele inovative și digitalizate,“ a declarat Andreea Nicolae, Managing Partner, CentrIQ.
Echipa CentrIQ e multidisciplinară, are multiple competențe și experiențe valoroase, oferă soluții end-to-end și introduce noi concepte și modele de afaceri revizuite, bazate pe economia circulară și abordări de tip "net zero", ce au capacitatea să genereze noi obiceiuri de consum și modele de parteneriat colaborativ, întemeiate toate pe realitate și transparență. Portofoliile lor însumate reprezintă o trecere în revistă a succesului în aproape toate industriile și ariile de expertiză locală și regională.
“Divizia CentrIQ a luat naștere în mod organic, plecând de la nevoia clienților de consultanță în dezvoltarea de strategii ESG, în procesul de raportare sau în măsurarea impactului creat. Factorii ESG sunt din ce în ce mai prezenți în luarea deciziilor strategice, în procese de investiții, fuziuni și achiziții. Investițiile companiilor pentru consultanță ESG și sustenabilitate se vor dubla până în 2030, cea mai mare creștere fiind preconizată în Europa. Prin CentrIQ, ne consolidăm poziția pe plan local și regional, având ca obiectiv pe termen mediu și lung să devenim un partener cheie de servicii de consultanță strategică în Europa Centrală si de Est, care poate livra servicii 360”, a declarat Adrian Ichim, fondator și partener IdeologIQ.
Ideologiq (Advanced Ideas Studio SRL) este o agenție de marketing digital și comunicare cu experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia.
Printre clienții agenției se numără: Raiffeisen Bank, Alliance Healthcare, Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Holcim, Somaco, Fresenius, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, ALPLA, Medsana, Schneider Electric, Signal Iduna sau Zipper.
Începând din anul 2022, agenția Ideologiq face parte din grupul La Poste, având ca acționar majoritar compania Mediapost Hit Mail SA. Mediapost Hit Mail SA este un integrator de servicii de marketing direct, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, prezent în piața românească de 25 de ani, având 550 de angajați și o cifră de afaceri de 59 milioane de euro în anul 2022.
Comentezi?