Prin integrarea sustenabilității ca element central al fiecărui proiect, TREEE oferă companiilor soluții inovatoare care se aliniază atât cu nevoile lor de dezvoltare, cât și cu responsabilitatea față de mediu.

”Într-o lume în continuă schimbare, unde sustenabilitatea devine o prioritate pentru afaceri, TREEE se angajează să fie un partener de încredere în procesul de tranziție către un model de afaceri sustenabil. Prin expertiza noastră și dedicarea față de soluțiile verzi, asistăm companiile în navigarea provocărilor și oportunităților oferite de piața de birouri. Astfel, TREEE sprijină clienții să își atingă obiectivele ESG, oferindu-le nu doar birouri, ci și o contribuție pozitivă la mediul înconjurător”, a declarat Otilia Bordei, Partener TREEE.

”Ceea ce ne diferențiază de alte agenții din domeniu este angajamentul nostru pentru soluții personalizate. Nu credem în standardizarea serviciilor, fiecare client are nevoi unice și se bucură de un pachet adaptat cerințelor lor specifice. Această abordare ne permite să explorăm cele mai inovatoare și sustenabile opțiuni, maximizând astfel impactul pozitiv al clienților noștri asupra mediului și afacerii lor”, a subliniat Roxana Ilie, Partener TREEE.

”Digitalizarea joacă un rol esențial în sprijinul companiilor care se află într-un proces de transformare. Suntem aici pentru a le ajuta să integreze medii de lucru variate și să își adapteze spațiile de birouri la cerințele în continuă schimbare ale muncii hibride și digitalizării. Ne asigurăm astfel că au spațiile potrivite care să faciliteze orice schimbare. Acest aspect nu doar că îmbunătățește eficiența operațională, dar și contribuie la bunăstarea angajaților.”, a adăugat Louis Juhel, Partener TREEE.

Serviciile TREEE includ:

- Reprezentare chiriași: Facilitează procesul de identificare și selecție a spațiilor de birouri, aliniind opțiunile la cerințele specifice ale companiilor, și asistă la negocierea sau renegocierea contractelor pentru a asigura condiții favorabile.

- Reprezentare proprietari: Colaborează îndeaproape cu proprietarii pentru a promova proprietățile, în special cele de clasă A care au la bază criterii sustenabile și astfel atrag chiriași care targhetează scăderea amprentei de carbon și implementarea de soluții ecologice în biroul lor. De asemenea, ajută la implementarea unor strategii de marketing personalizate, astfel optimizând atragerea chiriașilor relevanți.

- Managementul tranzacțiilor: Asigură o gestionare eficientă a tuturor etapelor tranzacțiilor imobiliare, de la definirea cerințelor, până la implementarea acestora.

- Subînchiriere și optimizare: Oferă soluții pentru maximizarea utilizării spațiului disponibil, facilitând subînchirierea pentru a reduce costurile și a genera venituri suplimentare.

- Soluții pentru birouri flexibile: Oferă consultanță specializată pentru optimizarea portofoliilor de spații de birouri, ajutând companiile să ia decizii informate care să se alinieze cu strategia lor pe termen lung, fie că este vorba despre contracte pe termen scurt sau spații în centre de co-working.

- Vânzare și reînchiriere: Administrează tranzacții de vânzare și reînchiriere, permițând companiilor să își elibereze capitalul și să obțină o flexibilitate financiară crescută.