Această analiză LCA implică măsurători ale emisiilor totale de gaze cu efect de seră, de la extracția materiilor prime până la fabricarea, distribuția, utilizarea și eventuala eliminare a produsului. În cazul amprentei de carbon a modelului Xiaomi 13 Pro, măsurătorile Xiaomi acoperă evaluarea emisiilor de carbon din materii prime, producție, distribuție și depozitare în aval și eliminarea la finalul ciclului de viață și au fost marcate cu indicele 62.8 kg CO2e. Această măsurătoare este în conformitate cu certificarea PAS2050 pentru a asigura acuratețea și credibilitatea datelor.

Despre noile telefoane Xiaomi 13, Xiaomi 13 Pro și Lite poți citi aici.

„Ne angajăm să respectăm aceste date valoroase pentru a fi informați în luarea deciziilor și pentru a acorda prioritate sustenabilității în tot ceea ce facem”, a declarat un purtător de cuvânt al Xiaomi. „Această inițiativă ne-a permis să facem progrese semnificative în reducerea amprentei noastre de carbon și pentru a ne asigura că produsele noastre au un impact pozitiv asupra mediului. Suntem mândri să continuăm pe această cale către un viitor mai sustenabil.”

Xiaomi, în calitate de participant la Pactul Global al Națiunilor Unite (UNGC), care sprijină Obiectivele de Dezvoltare Sustenabilă (SDG) stabilite de Națiunile Unite, acordă o importanță deosebită integrării obiectivelor de sustenabilitate care se aliniază cu afacerile și industria sa.

În prezent, Xiaomi oferă peste 40 de produse care economisesc energie și utilizează designul One Paper Box pentru a reduce folosirea ambalajului cu până la 40%. Prin implementarea acestui sistem de management al amprentei de carbon LCA, Xiaomi face un pas esențial către atingerea obiectivului său de sustenabilitate și își subliniază angajamentul de a dezvolta produse prietenoase cu mediul de care beneficiază atât consumatorii, cât și planeta.

Astăzi, pe lângă angajamentul său de a îmbunătăți calitatea datelor despre amprenta de carbon a produselor și de a extinde măsurarea amprentei de carbon a produselor pe scară largă, Xiaomi începe, de asemenea, să contribuie la informarea publicului cu privire la viața sustenabilă, alături de National Geographic Magazine China.

„Statutul nostru de corporație tânără, globală, ne-a insuflat convingerea că transformarea notabilă rezultă din creșterea gradului de conștientizare și parcurgerea pașilor adecvați către schimbare.” Lei Jun, fondatorul, președintele și CEO-ul Xiaomi Group a comentat: „Prin această colaborare, ne propunem să promovăm conștientizarea mediului, să încurajăm oamenii să facă alegeri sustenabile atunci când cumpără produse, să opteze pentru alternative care economisesc energie, să aleagă un transport mai ecologic și să profite de opțiunile de reciclare în timp ce își înnoiesc produsele.”

Printr-un efort colectiv, această inițiativă se bazează pe cunoștințele și îndrumările oamenilor de știință și ale exploratorilor de la National Geographic, oferind instrumente educaționale pentru a motiva indivizii și comunitățile să înțeleagă efectele deciziilor lor legate de stilul de viață asupra planetei și să descopere modalități de a duce o viață mai sustenabilă și mai inteligentă.