Ursus contribuie cu 1% din valoarea vânzărilor produselor Ursus Premium, în ediție limitată, realizate în perioada noiembrie 2022 - ianuarie 2023, către Fundația Conservation Carpathia, pentru a susține protejarea atât a habitatului urșilor din Munții Făgăraș, cât și a comunităților locale.
Parteneriatul dintre Ursus și Fundația Conservation Carpathia a venit ca răspuns la o situație reală, care a luat amploare în ultimii ani. Din cauza diminuării habitatului urșilor (pusă pe seama despăduririlor și a extinderii imobiliare), atât aceștia, cât și populația din zonă au de suferit.
Prin campania ”Ascultă ursul din tine și fă bine”, Ursus și Fundația Conservation Carpathia își propun să contribuie la restabilirea echilibrului natural și la menținerea biodiversității valoroase a Munților Făgăraș.
”Vrem să contribuim la refacerea habitatului natural al urșilor, dar și la protejarea comunității locale, cu sprijinul Fundației Conservation Carpathia. Decizia parteneriatului prin care dorim să consolidăm eforturile Fundației a fost luată în baza faptului că soluția oferită pentru această cauză este completă, adresând și perspectiva urșilor, dar și pe cea a comunităților locale din proximitate. Sperăm ca această campanie să devină, în timp, o tradiție și invităm consumatorii să se implice alături de noi în această cauză,” a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.
”Fundația Conservation Carpathia se implică din 2009 în proiecte de protejare a biodiversității și a comunităților locale și suntem bucuroși că am găsit în Ursus un partener de încredere, care înțelege nevoia unor astfel de acțiuni, benefice atât pentru oameni, cât și pentru specia de urs din Munții Făgăraș. Studiile de monitorizare a ursului prin metode ADN, măsurile de protejare a pădurilor și de reconstrucție ecologică a acestora, crearea și menținerea echipelor de intervenție rapidă menite să gestioneze conflictele dintre urs și oameni, măsurile de prevenție sunt printre cele mai importante acțiuni pe care le dezvoltăm în beneficiul speciei, dar și al oamenilor din zona de proiect. Sperăm să avem și susținerea publicului larg în această inițiativă și un impact pozitiv pe termen scurt și lung deopotrivă,” a adăugat Mihai Zotta, director Conservare, Fundația Conservation Carpathia.
La finalul campaniei, suma va fi redirecționată către Fundația Conservation Carpathia pentru a fi investită în acțiuni concrete de sprijinire a populației din zonă.
Pentru a crește gradul de conștientizare privind acestă cauză, inițiativa va fi susținută și de o schimbare temporară de ambalaj, realizată în premieră de brandul Ursus – consumatorii vor recunoaște cu ușurință berile Ursus Premium ediție limitată deoarece imaginea logo-ului emblematic a fost înlocuită cu cea a ursului brun carpatin.
Comentezi?