Graphyte Carbon Removal preia deșeurile de biomasă, cum ar fi copacii căzuți, le sterilizează pentru a opri descompunerea și le comprimă în cărămizi de carbon, care sunt stocate în subteran.

Graphyte plănuiește să cumpere deșeuri din biomasă de la furnizori locali pentru a preveni eliberarea emisiilor, iar emisiile captate pot fi convertite în credite, care vor fi vândute către clienții corporativi. Microsoft și Shopify sunt doi dintre clienții care posibili care au promis să sprijine inițiativele de îndepărtare a carbonului ce pot ajuta planeta să scape de excesul de emisii.

Potrivit ESG Today, American Airlines s-a angajat să devină o companie complet neutră din punct de vedere al emisiilor până la jumătatea secolului și investește în mai multe companii care o pot ajuta să atingă acest obiectiv. În vreme ce focusul principal este pe reducerea emisiilor operaționale, compania vrea să își compenseze emisiile reziduale prin credite de carbon.

Barclay Rogers, CEO-ul Graphyte, a declarat că „acest acord demonstrează o creștere a cererii de credite de carbon accesibile și de înaltă calitate, dar și faptul că tehnologia noastră poate avea un impact semnificativ în lupta cu schimbările climatice pe termen scurt.”