Selecția orașelor a fost realizată de către publicul larg prin intermediul platformei youtil.ro. De asemenea, pentru produsele P&G participante, cumpărate din magazinele Carrefour în perioada campaniei promoționale, compania a contribuit la acțiunile de curățenie derulate de Let’s do it, Romania!.

”Protecția mediului și succesul în business merg mână în mână, iar prin acțiunile pe care le derulăm, susținem dezvoltarea comunității în mod sustenabil. De aceea, implicarea în proiectul <<O Românie Curată Începe de Acasă>> inițiat de partenerii noştri din Procter & Gamble a venit în mod firesc. Ne-am alăturat inițiativei, din dorința de a încuraja consumul responsabil, transparent și sustenabil atât de partea companiilor, cât și a consumatorilor”, spune Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

“Au trecut 5 ani de când am pornit într-o călătorie pentru protejarea naturii din România. În acest timp, programul <<O Românie Curată Începe de Acasă>> a devenit o mișcare ce a reunit voluntari P&G, ONG-uri și comunități locale într-un efort de a curăța comunitățile din întreaga țară - peste 2.550 de voluntari, multiple zone curățate în 12 județe, peste 15 tone de deșeuri colectate și aproximativ 1.000 de studenți educați cu privire la obiceiurile de viață sustenabile de acasă și în comunitățile lor”, a declarat George Carpov, Company Communications Director, P&G South-East Europe.

O Românie Curată Începe de Acasă a fost lansat în 2018 pentru a ajuta la protejarea naturii în România. P&G se angajează să extindă raza de acțiune a mișcării și să creeze condițiile pentru implicarea tot mai multor comunități.

De asemenea, compania și-a stabilit obiective clare în ceea ce privește impactul pentru 2022 – 2030: colectarea a 30.000 kg de deșeuri din natură și reciclarea a 10.000 kg de plastic, refacerea pădurilor prin eforturi de regenerare - 11.000 de copaci plantați reprezentând aproximativ 21.000 mp de păduri noi.