eVitara prezintă un design ce îmbină tehnologia avansată cu puterea caracteristică unui SUV, un sistem depropulsie BEV care livrează o experiență de condus agilă și dinamică, un sistem electric de tracțiune integrală „ALLGRIP-e”, ce conferă performanțe remarcabile, atât pe teren accidentat cât și pe șosea, și o platformă nou dezvoltată, „HEARTECT-e”, destinată special vehiculelor electrice.

Sistemul de propulsie BEV include un ansamblu eAxle eficient, ce integrează motorul și invertorul, alături de baterii litiu-fosfat de fier, recunoscute pentru siguranța și fiabilitatea lor. Acest sistem permite o accelerație promptă la plecarea de pe loc și o accelerare puternică în timpul depășirilor, oferind o experiență de condus precisă și agilă. „ALLGRIP-e” este un sistem de tracțiune integrală electric, ce integrează experiența Suzuki în tehnologia 4x4, având două ansamble eAxle independente montate pe puntea față și pe cea spate.

Acest sistem oferă performanțe remarcabile și permite un control precis cu răspuns excelent, având și un mod Trail care asigură o tracțiune eficientă pe teren accidentat prin frânarea roților care pierd aderență și distribuirea cuplului către roțile opuse (funcție LSD).

Platforma „HEARTECT-e” este dezvoltată pentru a optimiza performanțele vehiculelor electrice (BEV), având o structură ușoară, protecție pentru tensiuni înalte și un interior spațios datorită consolelor scurte.

„eVitara este primul nostru vehicul electric pe baterie, rezultat al unor multiple încercări și optimizări pentru a oferi un BEV ușor de utilizat pentru clienții noștri. Pentru a contribui la o societate neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, vom oferi o gamă diversificată de soluții, incluzând vehicule electrice, hibride și cu gaz natural comprimat (CNG), adaptate specificului fiecărei regiuni”, spune Toshihiro Suzuki, președintele Suzuki Motor Corporation.

La puțin peste 4.2 metri lungime, Suzuki eVitara poate fi o alegere bună și pentru orașele mai aglomerate, fiind relativ ușor de parcat, chiar și în spații nu foarte generoase. eVitara vine cu o baterie de 49 kWh, cuplată la un motor electric de 106kW sau una de 61 kWh, cuplată la un motor de 128kW sau 135kW, în funcție de versiune, iar tracțiunea integrală este disponibilă doar pentru modelul cu baterie mai mare.