Boon, un start-up fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea cauzelor caritabile. Boon ajută modul în care angajații se implică în responsabilitatea socială la locul de muncă, oferind o modalitate prin care fiecare tranzacție devine o oportunitate de a face bine. Mai multe companii cu sediul în Cluj și Timișoara utilizează deja Boon, urmând ca din noiembrie să se alăture și companii din București.
Fondat de o echipă de antreprenori români pasionați de tehnologie și impact social, Boon își propune să devină un exemplu de implicare în comunitate, aducând o soluție locală la nevoile globale de sustenabilitate și responsabilitate socială.
Cum funcționează Boon?
Fiecare companie care va adopta această soluție va avea o platformă internă personalizată, exclusivă, pe care angajații pot lista obiectele de care nu mai au nevoie sau chiar experiențe pe care sunt dispuși să le ofere, cum ar fi training-uri. Colegii pot achiziționa obiectele sau experiențele, iar încasările sunt astfel direcționate către organizații caritabile alese de vânzători, verificate și validate în prealabil de Boon.
Spre deosebire de modelele de marketplace tradiționale, modelul de afaceri al Boon se aliniază direct cu misiunea sa de a genera impact social pozitiv. Platforma operează fără a percepe taxe de la companii sau utilizatori, concentrându-se pe succesul organizațiilor caritabile pe care le susține și acționând ca un departament de strângere de fonduri pentru acestea.
”Boon este o platformă care oferă beneficii tuturor celor implicați: vânzătorii susțin cauzele sociale în care cred și prelungesc viața obiectelor personale, cumpărătorii găsesc oferte avantajoase și contribuie la economia circulară, companiile își îmbunătățesc scorurile ESG prin promovarea practicilor durabile și a implicării angajaților, iar organizațiile caritabile primesc fonduri fără a fi nevoiți să-și gestioneze propriul marketplace”, declară Ștefan Szakal, Fondator și CEO Boon.
Peste 2500 de oameni au deja acces la Boon
Mai multe companii, precum RebelDot sau Salt & Pepper, și 25 de asociații locate folosesc deja sau sunt în curs de implementare a platformei Boon, pentru a-și crește impactul social și pentru a răspunde așteptărilor noii generații de angajați. Fiecare companie are acces la o serie de statistici privind impactul pozitiv pe care îl generează în comunitate, precum reducerea amprentei de carbon prin fiecare tranzacție făcută de angajați, suma totală transferată către organizațiile caritabile și multe altele.
Prin orientarea către comunitățile locale, Boon asigură un impact vizibil și tangibil, consolidând legăturile dintre angajați, companii și organizațiile caritabile din țară. Această abordare facilitează înțelegerea nevoilor specifice ale comunităților și promovează un sentiment crescut de apartenență și scop comun.
Comentezi?