Astfel, în T3 2023, Orange a continuat să implementeze acțiuni ce vizează decarbonizarea, în linie cu angajamentul Grupului Orange de a atinge #NetZeroCarbon până în 2040. Astfel, Orange a redeschis magazinul din Piața Victoriei sub un nou concept construit în jurul programului “Re”.

Am povestit pe larg despre redeschiderea magazinului Orange din Victoriei, axat pe economie circulară, în acest material.

Cu sprijinul clienților, în programul “Re”, au fost colectate până acum peste 395.000 de telefoane.

În august, Orange a anunțat că a semnat primul contract de tip virtual Power Purchase Agreement (vPPA), prin care companiile parte a Grupului Orange România își vor acoperi, în următorii 6 ani, 30 GWh din necesarul anual de energie electrică cu energie verde.

Prin programe de incluziune digitală, Fundația Orange a ajuns în acest an la tot mai mulți beneficiari. De la lansarea Orange Digital Center, peste 800 de participanți din medii defavorizate au finalizat cursurile centrului.

Totodată, în cadrul programului Digitaliada, în cele 9 luni ale acestui an s-a înregistrat o creștere de 20% a numărului profesorilor și elevilor implicați, comparativ cu perioada similară a anului 2022.

“Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienților, a promisiunilor de brand și a calității serviciilor de conectivitate cu care ne-am obișnuit utilizatorii. În tot ceea ce facem este o prioritate pentru noi să reducem amprenta de carbon și să acționăm cu responsabilitate față de mediu, făcând pași concreți în acest sens prin lansarea unui magazin sub conceptul ”Re”, dar și prin creșterea gradului de utilizare a resurselor de energie verde”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România.

În primele nouă luni din 2023 cifra de afaceri este de 1,144 de miliarde de euro, în scădere cu 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. În al treilea trimestru, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 384 de milioane de euro.

La 30 septembrie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,7 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,2 milioane de clienți.