Serviciile de consultanță ale companiei pot ajuta acum clienții să înțeleagă aspectele ESG pentru afacerile lor. Alături de această nouă practică, Mastercard și-a extins consultanța pentru a include, de asemenea, serviciile open banking, open data și criptomonedele, scrie esgclarity.com.

Echipa Mastercard ce se ocupă de date și servicii are peste 2.000 de cercetători, ingineri și consultanți care lucrează cu clienți din 70 de țări.

„Consumatorii sunt mai conștienți ca niciodată de produsele și mărcile cu care interacționează din punct de vedere social și ecologic. Consultanții Mastercard îi ajută pe clienți să înțeleagă mai bine ce înseamnă acest lucru pentru afacerile lor, iar apoi să transforme aceste informații în strategii acționabile care fac legătura între scop și profit”, potrivit comunicatului dat de companie.

Mastercard a dat exemplu lucrul alături de o bancă din America Latină pentru a ajuta la furnizarea de fonduri pentru refacerea pădurilor prin intermediul Coaliției Priceless Planet, „stimulând în același timp utilizarea cardurilor”. În cadrul anunțului, președintele firmei pentru date și servicii,, a declarat că plățile reprezintă un punct de plecare pentru operațiunile sale de consultanță.

„În ultimii 20 de ani, am lucrat cu clienții noștri din sectorul bancar, fintech, retail, turism și alte sectoare, ajutându-i să înțeleagă și să navigheze fiecare provocare și oportunitate care le este pusă în cale”, a declarat Raj Seshadri, președinte Data and Services Mastercard. „Această evoluție a consultanței este o recunoaștere a lumii în schimbare și a schimbării activității noastre. Este vorba despre a-i ajuta pe clienți să navigheze printre provocările actuale și să anticipeze ceea ce va urma”.