Una dintre cerințe, spune ESG Today, este aceea ca furnizorii LEGO să stabilească obiective clare de decarbonizare și să raporteze cu privire la progresul pe care îl fac în această direcție. Anul trecut, Grupul LEGO a stabilit un obiectiv de neutralitate climatică pentru anul 2050, urmărind o reducere a emisiilor cu 37% până în 2032.

Cum este cazul multor companii care se bazează pe activitatea furnizorilor, o mare parte din amprenta de carbon a LEGO provine de la operațiunile pe care compania nu le poate controla direct, respectiv din Domeniul 3. De fapt, peste 99% din emisiile de carbon atribuite Grupului LEGO provin de la furnizorii companiei, deci de la furnizori de materie primă, dar și de la servicii, produse sau mașinăriile de producție.

Emisiile din lanțul de aprovizionare sunt printre cele mai dificil de administrat, iar LEGO a anunțat anul trecut că a renunțat la planurile de a crea cărămizi de plastic din rPET, obținut din sticle reciclate.

Compania a investit „peste 1.13 miliarde de euro în eforturile de sustenabilitate ca parte a eforturilor noastre de a face tranziția către materiale mai sustenabile și pentru a ne reduce amprenta de carbon cu 37% până în 2032.” Oficialii Lego au declarat la momentul respectiv că cercetătorii caută noi soluții pentru fabricarea sustenabilă a unora dintre cele mai populare jucării din lume, folosind plastic produs din e-metanol.

Annette Stube, Chief Sustainability Officer în cadrul Grupului LEGO, a declarat că „o lume net-zero nu este un obiectiv pe care îl putem atinge dacă nu găsim soluții pentru problemele care depășesc propriile operațiuni. Nu ne vom putea atinge obiectivele de mediu singuri - trebuie să colaborăm cu partenerii noștri.”

Experții LEGO vor colabora cu furnizorii companiei pentru a îi ajuta pe aceștia să stabilească și să atingă obiective de mediu care să îi ajute să devină mai sustenabili, contabilizarea emisiilor fiind o prioritate.