Potrivit Green Car Reports pentru a-și atinge obiectivul, compania ar trebui să vândă anual aproape două milioane de vehicule electrice prin brandul principal Hyundai și prin cel de lux, Genesis.

Ca să poată avea o ofertă cât mai variată, Hyundai plănuiește să lanseze 11 modele pentru brandul principal și șase pentru Genesis până în deceniul următor.

În același timp, Kia, companie deținută de Hyundai, promite că va aduce pe piață 11 modele electrice până în 2026, șapte dintre ele bazate pe platformă proprie.

Hyundai ar urma să lanseze trei mașini tip sedan, șase SUV-uri, o dubă și „un nou tip de model”, potrivit reprezentanților.

De asemenea, câteva dintre noile vehicule vor face parte din sub-brandul Ioniq, printre care Ioniq 6, care va fi lansat anul acesta, iar în 2024, SUV-ul Ioniq 7.

Producătorul coreean promite că va oferi proprietarilor și posibilitatea de a efectua actualizări software pentru modelele lansate la finalul anului 2022, urmând ca această funcție să se extindă către toate modelele Hyundai în 2025.

Pentru a putea produce cât mai multe astfel de vehicule, Hyundai a declarat că va fabrica vehicule electrice și în Statele Unite ale Americii începând cu anul acesta.

Totodată, compania vrea să folosească celule cu combustibil cu hidrogen pentru mai multe vehicule și se așteaptă ca prețurile să fie același cu cel al bateriilor clasice până în 2030.