Potrivit ESG Today, rețeaua de puncte de încărcare a celor de la Driveco este a doua cea mai mare în Franța și Belgia, iar start-up-ul francez fondat în 2010 și-a prezentat și implementat propriile stații de încărcare începând cu 2020. În prezent, 8.000 de puncte de încărcare sunt disponibile sau urmează a fi instalate.

Ion Leahu-Aluas, CEO-ul Driveco, a declarat că „pentru a combate urgența climatică, este esențial să decarbonizăm sectorul transporturilor prin promovarea mașinilor electrice. Cu mai bine de 10 ani de experiență în sectorul de stații de încărcare, obiectivul nostru este să devenim un catalizator pentru tranziția energetică, prin a răspunde la nevoia urgentă de infrastructură, în principal cea de electrificare.”

Strategia de finanțare de 250 de milioane de euro va sprijini trei strategii diferite, una dintre ele fiind consolidarea prezenței pe piețele existente. Celelalte două sunt explorarea de noi piețe pentru stații de încărcare și continuarea inovării.

Astfel, până în 2030, oficialii Driveco își doresc să mai deschidă încă 60.000 de puncte de încărcare în șapte țări diferite din Europa.