De la lansarea sa, în toamna anului 2020, Dacia Spring s-a impus drept liderul detașat al pieței vehiculelor electrice din România, deținând în prezent peste 30% din vânzările acestui segment.

„Atingerea bornei de 20.000 de unități vândute confirmă succesul de care se bucură Dacia Spring pe piața din România. Lansată în toamna anului trecut, noua ediție a modelului, cu un design complet revizuit și cu numeroase echipamente noi, este un model de eficiență energetică, rămânând totodată vehiculul electric cu cel mai bun raport preț/prestații din segmentul său”, a declarat Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.

Dacia Spring este și una dintre cele mai controversate mașini electrice, pentru că autonomia este relativ mică, iar dotările nu sunt foarte avansate față de alte modele pe baterii.

Totuși, ea rămâne cea mai accesibilă mașină electrică pe care o poți cumpăra „la cheie”, iar după ce am condus-o câteva zile chiar eu prin oraș și în afară, mi-am dat seama de ce are succes.

Poți citi aici test drive-ul nostru pentru Dacia Spring, dar ca să recapitulez, este foarte eficientă, mai ales la viteze mici și medii, este mai mult decât suficient de sprintenă și este extrem de agilă în oraș, fiind foarte compactă. Chiar dacă îi lipsesc anumite funcții de confort, cum ar fi scaunele sau volanul încălzite, climatizarea își face foarte bine treaba, fiind vorba de o mașină mică.

Pentru orașele aglomerate, Dacia Spring este poate modelul ideal pentru șoferul care vrea să își reducă emisiile și să se deplaseze fără griji între casă și job.

În cei peste patru ani de carieră, Dacia Spring a fost vândută în peste 168.000 de unități la nivel internațional, marea majoritate în țările Europei Occidentale. La sfârșitul lunii ianuarie 2025, cele mai multe vehicule Dacia Spring erau înmatriculate în Franţa (aproape 68.000 de unităţi) și Germania (peste 35.000 de unităţi).