Spring Extreme inaugurează o nouă culoare de caroserie, Slate Blue, și o serie de elemente de design exclusive.

Astfel, carcasele oglinzilor retrovizoare sunt vopsite în culoarea Copper Brown. Aceeași nuanță se regăsește și pe barele de pavilion, pe ornamentele de sub blocurile optice, pe capacele roților și pe logotipul Dacia de pe hayon.

Totodată, ușile din față sunt decorate cu un stripping care amintește de elementul distinctiv al modelului Duster amplasat între uși și aripile din față.

La interior, designerii au optat pentru un ornament specific pentru pragurile ușilor, covorașe de cauciuc cu ornament specific pentru locurile din față, iar conturul aeratoarelor și cel al planșei de bord sunt de culoare Copper Brown.

De asemenea, materialul care îmbracă scaunele dispune de cusături aparente de culoare Copper Brown, în timp ce sigla Dacia Link este imprimată pe spătarul scaunelor din față.

Versiunea Extreme înlocuiește în gama Spring nivelul de echipare Expression.

Odată cu lansarea versiunii Extreme, Dacia inaugurează noul motor ELECTRIC 65 (65 CP/48 kW). Disponibilă doar pe acest nivel de echipare, noua motorizare, asociată cu un nou reductor specific, oferă accelerații și reprize mai energice pe o plajă de utilizare extinsă.

Echipat cu acest motor ELECTRIC 65, Spring Extreme dispune de o autonomie de 220 km în ciclu WLTP Mixt (și 305 km în ciclu WLTP City).

Motorul ELECTRIC 45 (45 CP/33 kW) va fi în continuare disponibil pe nivelul de echipare Essential.

Peste 100.000 de comenzi au fost plasate pentru Dacia Spring de la lansarea acestui model, potrivit cifrelor oficiale.

„În mai puțin de 2 ani, clienții au făcut din Spring unul din liderii pieței de vehicule electrice cu peste 100.000 de comenzi înregistrate de la lansare. În 2022, Spring a devenit cel mai vândut vehicul electric către persoanele fizice din Franța și ar urma să se claseze pe podiumul european al vânzărilor către aceeași categorie de clienți”, a declarat Xavier Martinet, SVP Marketing, Vânzări și Operațiuni, Dacia.

„Achiziționat cel mai adesea ca al doilea vehicul al unei familii, Spring se impune ca mijlocul de transport principal din timpul săptămânii pentru 90% din clienții care l-au ales. Îndrăzneț și vizionar, Spring este perfect adaptat nevoilor de mobilitate ale clienților săi”, a adăugat acesta.

Sursă foto: Dacia