ESG Today scrie că emisiile de carbon, cuantificate sub forma creditelor de carbon echivalente cu cele 40.000 de tone, vor fi livrate pe o perioadă de patru ani, începând cu anul 2026.

Airbus este partenerul unei companii specializate în captarea directă a carbonului, 1PointFive încă din anul 2022, iar acordul inițial dintre cele două entități a fost îndepărtarea a 400.000 de tone de emisii de dioxid de carbon. Unitatea de îndepărtare a carbonului a celor de la 1PointFive din Texas ar putea fi cea mai mare din lume, cu o capacitate anuală de captare a emisiilor de 500.000 de tone.

Nicolas Chrétien, Head of Environment & Sustainability, Airbus, a declarat că „Grupul Lufthansa a fost una dintre primele companii din industrie care a colaborat cu Airbus în vederea explorării tehnologiilor de captare a emisiilor de carbon și a soluțiilor de stocare. Pe măsură ce industria aviației de îndreaptă către neutralitatea emisiilor până în 2050, îndepărtarea carbonului va juca un rol crucial în ce privește disiparea emisiilor rămase.”

Lufthansa s-a angajat să fie o companie neutră din punct de vedere al emisiilor până în 2050, respectiv să își înjumătățească amprenta de carbon până în 2030, comparativ cu nivelurile din 2019. Investițiile în captarea carbonului și implementarea SAF-ului sunt două dintre soluțiile principale ale companiei prin care aceasta vrea să își reducă impactul negativ asupra planetei.

Caroline Drischel, Head of Corporate Responsibility, Grupul Lufthansa, adaugă: „Grupul Lufthansa este determinat să facă transportul pe căi aeriene mai sustenabil și să ajungă la emisii net-zero până în 2050. Acest angajament include investiții de miliarde de euro în modernizarea continuă a flotei și un angajament puternic față de combustibilii sustenabili pentru aeronave. Soluțiile tehnice pentru îndepărtarea carbonului, cum ar fi captarea și stocare acestuia, vor juca un rol esențial în atingerea obiectivelor climatice pe termen lung.”