Potrivit Charged EVs, un tip de baterii care va beneficia de această tehnologie este cea LytCell litiu-sulf pentru mașini electrice, care are o amprentă de carbon cu 60% mai redusă decât cea a unei celule tradiționale litiu-ion. De asemenea, pentru că o astfel de celulă nu folosește metale rare în compoziție, cum ar fi nichel și cobalt, ea poate fi fabricată local în Europa și America de Nord, cu materie primă obținută din zonele respective. Astfel, se elimină problemele legate de lanțul de aprovizionare.

Officialii Lyten vor ca start-up-ul să înceapă producția la scară largă de baterii litiu-sulf anul acesta, dar și compoziți 3D cu grafit pentru cei care au nevoie de acest tip de material.

Dan Cook, președintele și CEO-ul Lyten, a declarat că „bateriile Lyten 3D Graphene litiu-sulf sunt unele dintre cele care vor beneficia de inovațiile din sectorul auto. Acestea au potențialul de a livra o densitate energetică dublă față de celulele litiu-ion și de a reduce greutatea mașinilor. Totodată, ele oferă capabilități senzoriale pentru aceste celule care nu au nevoie de procesoare sau fire.”