Potrivit Eurogamer, strategia originală a fost concepută în 2010, atunci când compania a anunțat „un plan de mediul la nivel global pentru a contribui la o societate sustenabilă printr-o amprentă neutră din punct de vedere al carbonului pentru toate produsele Sony și activitățile de afaceri.”

Anul inițial pentru atingerea neutralității din punct de vedere al emisiilor de carbon a fost 2050, însă recent, compania l-a mutat în 2040.

Potrivit oficialilor companiei, „Sony își va accelera ținta pentru neutralitate din punct de vedere al carbonului, adică al gazelor cu efect de seră, din 2050, în 2040. Mai exact, Sony vrea să reducă la zero impactul emisiilor directe și indirecte (scope 1 și scope 2) până în 2030, iar până în 2040, Sony va urmări reducerea la zero a emisiilor din celelalte operațiuni, precum produsele, lanțul valoric și logistică (scope 3).”

Compania japoneză plănuiește să mute toate operațiunile pe energie regenerabilă până în 2030, și vrea să facă acest lucru prin instalarea panourilor solare la nivelul fabricilor, dar și prin reducerea consumului de energie al produselor sale.

Sony va lucra și cu partenerii săi în această direcție, încurajându-i să-și reducă consumul de energie și să își administreze emisiile, printre alte strategii.