Potrivit QSR Magazine, alte 700 de vehicule ar urma să fie adăugate flotei în lunile care urmează pentru a extinde promisiunea unui transport sustenabil.

CEO-ul Domino's Russell Weiner a declarat că „Domino's a avut întotdeauna cele mai avansate vehicule pentru food delivery, iar mașinile electrice sunt următorul pas pe care îl facem în acest sens întrucât tehnologia continuă să evolueze.”

„Ne-am angajat să fim o companie net-zero până în 2050, iar acesta este un prim pas pe care îl putem face pentru a ne reduce amprenta asupra mediului, cu fiecare livrare”, a adăugat el.

Compania speră ca mașinile electrice să aibă un impact semnificativ în mai multe moduri.

În primul rând, ele ar putea atrage noi șoferi în companie, în vreme ce autonomia ar putea dura mai multe zile, speră oficialii.

Fiind mașini electrice, ele ar trebui să aibă și costuri de mentenanță reduse și faptul că sunt vehicule care nu poluează atmosfera în utilizare reprezintă un avantaj important.

Sezamo este un retailer online care activează în România, iar compania are, de asemenea, o flotă de vehicule electrice pentru livrarea cumpărăturilor.

Folosind astfel de vehicule în perioada campaniei Green Friday, șoferii companiei au redus emisiile din transport cu 6.5 tone pe o distanță totală de 50.414 km, în vreme ce clienții au economisit 46.000 de ore pe care ar fi trebuit să le petreacă în magazinele fizice.