Potrivit CNBC, compania producătoare de dermato-cosmetice a declarat că ambalajul conține 75% mai puțin plastic în comparație cu ambalajele altor balsamuri și că acesta este făcut într-o fabrică neutră din punct de vedere al carbonului.

Acest nou tip de produs vine ca un efort din partea companiei de a promova sustenabilitatea și de a crea produse sustenabile pentru clienți.

Adrien Koskas, global brand president la Garnier a spus că „trimitem chestionare anual pentru a vedea cât de implicați sunt oamenii în sustenabilitate.

Avem răspunsuri de la 30.000 de oameni din nouă țări, iar 83% dintre ei vor să fie mai sustenabili, ceea ce este un număr impresionant, dar doar 5% sunt sustenabili în mod activ zilnic.”

El este de părere că „în primul rând companiile trebuie să lucreze pentru clienți în acest sens”, astfel încât produsul în sine să fie făcut într-un mod cât mai sustenabil.

Compania va avea un parteneriat cu National Geographic prin care vrea să educe oamenii cu privire la sustenabilitate și cum să-și recicleze produsele, dacă este nevoie.

„Avem un parteneriat cu National Geographic pentru a crea conținut cu ajutorul căruia să educăm oamenii despre cum să devină mai sustenabili în fiecare zi. Cum să vă reciclați produsele de înfrumusețare, cum să utilizați mai puțină apă într-o rutină de înfrumusețare, iar noi credem că asta este o misiune mare pentru noi și că ajută consumatorii în această călătorie”, a adăugat Koskas.

Adrien Koskas a spus că unul dintre obiectivele Garnier pentru sustenabilitate pentru acest deceniu este „să avem zero plastic virgin până în 2025.”

Pentru a promova sustenabilitatea online, Garnier a lansat inițiativa „One Green Step”, prin care vor recicla cinci sticle de plastic pentru fiecare videoclip „One Green Step” distribuit și zece sticle pentru cine se filmează în timp ce arată ce pași urmează pentru o viață mai sustenabilă.

Compania speră ca prin distribuirea în masă mai mulți oameni să ia mai în serios sustenabilitatea și să adopte un stil de viață mai sustenabil.