Compania a înregistrat o creștere de 9,2% a vânzărilor de mașini, cu un total de 4.613 unități vândute, depășind performanța din 2023.
Segmentul de lux, constând în sub-brandurile Mercedes-AMG și Mercedes-Maybach, precum și în modelele G-Class și S-Class, a reprezentat 26,5% din totalul vânzărilor.
”2024 a fost un an al realizărilor istorice pentru Mercedes-Benz România. Cu un portofoliu solid și o strategie axată pe sustenabilitate și inovație, alături de servicii excepționale, suntem pregătiți să redefinim mobilitatea și să continuăm povestea noastră de succes în 2025 și mai departe,” a declarat Natalie Thompson, CEO Mercedes-Benz România.
Strategia de electrificare și viziunea pentru 2025
Mercedes-Benz continuǎ sǎ plaseze electrificarea ca pilon central al strategiei sale, pregătindu-se să redefinească standardele industriei în 2025, prin lansarea noii generații a consacratului model CLA.
Aceastǎ lansare marcheazǎ începutul unei noi categorii de autoturisme. CLA promite să stabilească noi performanțe în materie de autonomie, eficiență și viteză de încărcare, oferind clienților posibilitatea de a alege între un sistem de propulsie electric avansat sau a un motor termic electrificat, echipat cu tehnologie de ultimǎ orǎ.
Platforma modulară MMA pe care este construit CLA oferă o flexibilitate excepțională, în timp ce sistemul de operare propriu MB.OS va face acest model cea mai inteligentă mașină creată vreodată de Mercedes-Benz.
Anul 2025 se anunță revoluționar și pentru divizia Mercedes-Benz Vans, care se pregătește pentru premiera mondială a platformei Van Electric Architecture (VAN.EA), în primăvară. VAN.EA, o platformă modulară și scalabilă, va da startul unei noi ere în domeniul monovolumelor electrice.
Comentezi?