Potrivit ESG Today, Heineken vrea să își decarbonizeze întregul lanț de aprovizionare în viitor ca răspuns în fața schimbărilor climatice, printre alte măsuri, pentru a-și reduce impactul asupra mediului.

Anul acesta, în luna mai, Heineken a anunțat și inițiativa „Packaging th Future”, un program prin care compania olandeză va colabora cu cei mai importanți 50 de furnizori pentru a-i ajuta să-și stabilească obiective de reducere a emisiilor bazate pe dovezi științifice.

Unul dintre modurile prin care furnizorii își pot îmbunătăți impactul asupra mediului este utilizarea exclusivă a energiei regenerabile pentru toate operațiunile lor.

Compania olandeză a prezentat anul trecut un set de schimbări care ar trebui să o ajute să-și decarbonizeze propria producție până în 2030 și întregul lanț valoric până în 2040.

Oficialii companiei susțin că emisiile provenite din lanțul valoric sunt responsabile pentru aproximativ 90% din amprenta totală a Heineken, iar ambalajele reprezintă 27% din total.