Studiul Google Cloud a arătat că, în ciuda acestui lucru, pentru 64% dintre executivii chestionați, inițiativele legate de mediu, social și conducere (ESG) au reprezentat o prioritate principală, ceea ce înseamnă că vor să își reducă amprenta asupra mediului, însă au nevoie de ajutor pentru a putea realiza acest lucru.

Astfel, potrivit Venturebeat, această problemă a unor companii la nivel mondial poate deveni o piață pentru altele, care le pot ajuta să își urmărească și să își reducă amprenta de carbon, una dintre aceste companii fiind Greenly.

Fondată în 2019, Greenly își dorește să ajute întreprinderile mici și medii (IMM) să își calculeze, reducă și chiar să își compenseze emisiile.

Obiectivul principal al Greenly nu este doar să ajute aceste companii să țină mai eficient evidența emisiilor, ci să vină cu planuri personalizate pentru a le putea ajuta să își îndeplinească obiectivele climatice.

Recent, startup-ul a reușit să obțină o investiție de 22 de milioane de dolari cu care vrea să-și scaleze operațiunile, iar investitorii principali au fost Energy Impact Partners și fondul de investiții Xange.

Startup-ul francez, care colaborează deja cu peste 400 de corporații, a intrat și pe piața din SUA, unde vrea să ajute IMM-urile americane să își reducă amprenta de carbon.

În comparație cu alte tool-uri de management climatic, Greenly lucrează doar cu IMM-uri în vederea reducerii de carbon, întrucât reprezentanții companiei susțin că acestea sunt responsabile pentru 80% dintre emisiile de carbon din lume.