Conform ESG Today, obiectivele climatice stabilite de către companie în ultimii ani au fost evaluate și aprobate de către experții de la Science Based Targets initiative (SBTi), una dintre organizațiile cheie din industria validării planurilor de mediu ale companiilor terțe.

Obiectivele de mediu recente ale companiei suedeze au fost atinse cu trei ani înainte de termen și au inclus reducerea emisiilor din domeniile 1 și 2 cu 82%, respectiv a emisiilor din domeniul 3 rezultate din utilizarea produselor cu 25% înainte de 2025, anul de referință fiind 2015.

Electrolux urmărește acum o reducere a emisiilor Scope 1 și 2 de 85%, concentrându-se și pe reducerea emisiilor absolute din domeniul 3 cu 42% între 2021 și 2030. Acestea includ, printre altele, utilizarea produselor, materialele și transportul electrocasnicelor.

CEO-ul Grupului Electrolux Jonas Samuelson a declarat că „ne concentrăm pe menținerea avântului pe care îl avem pentru a ne reduce impactul asupra mediului pe întreg lanțul valoric.”

Grupul Electrolux a fost una dintre primele 100 de companii din lume care și-a evaluat și a primit aprobare pentru planurile de reducere a impactului negativ asupra mediului prin SBTi în 2018. Până în 2030, Electrolux vrea să își reducă emisiile Scope 1 și 2 cu 97%, comparativ cu anul 2015.

Elena Brenda, Chief Technology și Sustainability Officer, Electrolux, adaugă: „noile obiective de mediu validate științific ne vor aduce acum mai aproape ca niciodată de net-zero până în anul 2030, în ciuda provocărilor pe care le prezintă situația economică mondială și problemele din lanțul de aprovizionare.”

„Cum aproximativ 85% din impactul asupra mediului pe care îl au electrocasnicele este generat în timp ce acestea sunt utilizate, cel mai mare impact pe care îl putem avea din punct de vedere al emisiilor Scope 3 este consumul redus de energie și resurse, fără a sacrifica performanța produselor.”