Electrive scrie că cele trei pachete de baterii sunt bazate pe tehnologia LPF (litiu-fier fosfat), o tehnologie robustă care nu necesită utilizarea materialelor rare cum ar fi nichelul sau cobaltul.

Cele trei baterii dezvoltate de producător sunt modelul „super hybrid”, destinat vehiculelor și echipamentelor care combină energia electrică cu un tip de carburant, „super-fast charge”, optimizată pentru echipamente care se încarcă repede, dar și „super integration”. Aceasta din urmă oferă cea mai mare capacitate și este proiectată pentru a fi integrată în designul vehiculelor și echipamentelor respective, sistem dezvoltat pentru a rezolva provocările legate de rețeaua de încărcare separată.

Densitatea energetică a unui pachet de baterii hibrid este de 17.3kWh, însă el este modular și se pot instala mai multe pachete într-un vehicul. Pentru modelul capabil de încărcare foarte rapidă, capacitatea este de 37.7kWh, iar durata de viață a unei baterii este de 7.000 de cicluri de încărcare. Bateria integrată are o capacitate de 97.7kWh, iar toate cele trei sisteme sunt proiectate pentru a funcționa în intervale de temperatură cuprinse între -40 și +65 de grade Celsius.

Producția bateriei integrate a început deja, potrivit oficialilor BYD, iar în curând, ea ar urma să fie implementată în primele echipamente de construcții cu emisii reduse.