Tech Bullion scrie că Armani Exchange este unul dintre brandurile care folosește materiale și procese sustenabile când vine vorba de producția tricourilor sale.

Bumbacul organic este materialul principal pentru tricourile companiei, iar poliesterul reciclat este și el folosit, în anumite cazuri.

Armani Exchange folosește imprimarea digitală pentru printarea modelelor pe tricouri ca alternativă mai sustenabilă de a-și personaliza hainele, iar astfel compania folosește mai puțină apă, un aspect important într-o lume tot mai aridă.

Dincolo de economisirea apei la printarea tricourilor, compania reduce consumul de apă și când vine vorba de vopsirea acestora, lucru care reduce și mai mult impactul hainelor asupra mediului.

Compania folosește și ambalaje sustenabile pentru ambalajele produselor sale, astfel că dacă acestea ajung la gropi de gunoi sau chiar în natură, ele se pot descompune rapid, fără a provoca daune.

În plus, reducerea deșeurilor și a consumului de energie în companie sunt alte două moduri prin care Armani Exchange își propune să fie justă față de planetă. În același timp, angajații sunt o prioritate pentru brandul fashion, deoarece ei sunt tratați și plătiți în mod egal, ceea ce înseamnă că productivitatea lor este îmbunătățită.

Acestea sunt doar câteva dintre modurile prin care companiile din industria fashion pot deveni mai sustenabile și prin care își pot reduce impactul asupra mediului, iar în același timp, să se asigure că angajații sunt mulțumiți. Investirea în aceste aspecte poate ajuta companiile să devină mai credibile în fața clienților și pot chiar să atragă mai mulți investitori pe termen lung.