Heineken va lucra cu furnizorii pentru a-i ajuta să-și reducă amprenta de carbon

Producătorul olandez Heineken a anunțat recent faptul că furnizorii săi, care sunt responsabili pentru 80% din amprenta de carbon a companiei, și-au stabilit sau urmează să stabilească obiective climatice bazate pe dovezi științifice, lucru care va ajuta compania în vederea eforturilor de decarbonizare.

Potrivit ESG Today, Heineken vrea să își decarbonizeze întregul lanț de aprovizionare în viitor ca răspuns în fața schimbărilor climatice, printre alte măsuri, pentru a-și reduce impactul asupra mediului.

Anul acesta, în luna mai, Heineken a anunțat și inițiativa „Packaging th Future”, un program prin care compania olandeză va colabora cu cei mai importanți 50 de furnizori pentru a-i ajuta să-și stabilească obiective de reducere a emisiilor bazate pe dovezi științifice.

Unul dintre modurile prin care furnizorii își pot îmbunătăți impactul asupra mediului este utilizarea exclusivă a energiei regenerabile pentru toate operațiunile lor.

Compania olandeză a prezentat anul trecut un set de schimbări care ar trebui să o ajute să-și decarbonizeze propria producție până în 2030 și întregul lanț valoric până în 2040.

Oficialii companiei susțin că emisiile provenite din lanțul valoric sunt responsabile pentru aproximativ 90% din amprenta totală a Heineken, iar ambalajele reprezintă 27% din total.



Citeste si