ESG Today scrie că noul angajament de captare a carbonului făcut de Salesforce urmează angajamentul companiei din 2022 de a investi 100 de milioane de dolari în proiecte de îndepărtare a carbonului. Frontier este un proiect dezvoltat de companii precum Alphabet, McKinsey, Meta, Shopify și Stripe au pus la dispoziție un fond de 925 de milioane de dolari pentru dezvoltarea tehnologiilor care pot ajuta la eliminarea dioxidului de carbon din aer. Grupul de companii a declarat că fondurile vor fi disponibile până în 2030 „pentru a cumpăra soluții de eliminare permanentă a carbonului de la furnizori care oferă noi soluții.”

Oficialii Salesforce susțin că achiziția lor în valoare de 25 de milioane de dolari de la Frontier vizează soluții care pot capta și menține carbonul stocat timp de cel puțin 1.000 de ani.

Nan Ransohoff, Head of Frontier, a declarat că „cererea este o componentă critică a scalării soluțiilor de captare a carbonului, astfel încât ele să fie eficiente... Salesforce transformă angajamentele în contracte, iar astfel ajută noua generație de companii specializate în captarea carbonului să ajungă la scară comercială.”

Totodată, investiția făcută de Salesforce privind acordurile virtuale de cumpărare a energiei (VPPA) a fost semnată cu Qualitas Energy și se va derula în următorii 15 ani. Acest lucru va permite companiei energetice să își extindă capacitatea de producție din surse regenerabile cu 27 MW, salvând peste 21.500 de tone de emisii de carbon pe an.

Suzanne DiBianca, EVP și Chief Impact Officer, Salesforce, spune că planul pentru tranziția climatică este esențial pentru companiile care vor să își reducă impactul negativ asupra planetei. Ea adaugă faptul că „pentru noi, acest lucru înseamnă investiții în scalarea noilor tehnologii climatice, securizarea accesului la energie curată în regiuni cu acces limitat la această resursă și alinierea strategiei noastre filantropice pentru a fi siguri că nimeni nu rămâne în urmă.”