Runda de investiții a fost condusă de fondul de investiții Crane, cu participarea a 15 investitori privați.

Lune și-a propus încă de la început să facă fiecare produs și serviciu pozitiv din punct de vedere al impactului climatic, așa că platforma oferă API-uri și unelte software pentru companiile care vor să-și calculese emisiile de carbon sau care doresc să le elimine de tot.

Potrivit datelor Lune, peste 70% din consumatorii europeni doresc o metodă verde de plată, care să abordeze problema schimbărilor climatice. Totodată, în retail, 3 din 4 consumatori se deeclară mai loiali brandurilor care promit să-și reducă amprenta de carbon prin fiecare cumpărătură.

”Folosind API-ul Lune și platforma low/no-code a noastră, prin care se pot dezvolta produse digitale mai ușor, pentru a-și calcula emisiile, nee-am propus să ușurăm munca tututor companiilor pentru ca niciuna să nu mai aibă o scuză pentru a nu fi sustenabilă”, a declarat Erik Stadigh, cofondator Lune, citat de Tech.eu.

Printre clienții Lune se află companii procesatoare de plăți și fintech-uri precum TrueLayer, Yapily, companii de retail și logistică precum Apex Rides și Budbee.