Astfel, în 2022, Kaufland și-a redus amprenta de carbon cu 1.450 de tone, cu 3.5% mai mult față de valoarea înregistrată în 2021. Totodată, retailerul a evitat producerea a 116.000 kg de deșeuri operaționale, echivalentul a 27 de camioane de deșeuri, și a economisit circa 1.250.000 dm³ de resurse de lemn, echivalentul a 1195 de copaci.

Cu aceste rezultate, Kaufland își consolidează poziția în topul companiilor responsabile din industria FMCG din România, cu politici și acțiuni concrete de tranziție către economia circulară, având unul dintre cele mai sustenabile lanțuri de aprovizionare.

Performanțele au fost posibile cu ajutorul serviciilor CHEP, care oferă spre închiriere paleți albaștri destinați transportului de produse, în sistemul de pooling construit după principiile economiei circulare. Utilizarea paleților albaștri CHEP în locul paleților albi clasici se traduce într-o optimizare a consumului de resurse și o reducere a gradului de poluare și a cantității de deșeuri, din grijă față de mediu.

Pentru acest certificat, calculele au fost efectuate prin metodologia RDC IS014044, în conformitate cu studiul european Life Cycle Assessment, prin compararea modelului sustenabil de reutilizare prin închiriere a paleților CHEP. Life Cycle Assessment este o metodă de evaluare a impactului unui produs asupra mediului, pe parcursul ciclului său de viață.

Investițiile constante în acțiuni și programe de mediu i-au adus companiei în 2022, pentru al cincilea an consecutiv, titlul de „Cea mai transparentă și performantă companie în direcția sustenabilității”, acordat de CST Index.

Kaufland investește constant în acțiuni de protejare a mediului înconjurător și s-a angajat să susțină și să contribuie la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) lansate de Organizația Națiunilor Unite (ONU), printre care se numără Viața terestră, Acțiune climatică și Consumul și Producția Responsabile.