ESG Today scrie că Archive este o companie fondată în 2021 în California ce are misiunea de a reduce impactul pe care sectorul retail îl are asupra mediului, dar și de a menține produsele cât mai mult în circuitul economic. Potrivit echipei, software-ul dezvoltat de aceasta le permite brandurilor să vândă produsele second hand cu un profit mai mare decât pentru cele noi și le permite companiilor să reintre în posesia produselor prin mai multe canale, cum ar fi retururile sau inventarul din anotimpurile trecute.
Archive nu lasă niciun produs „în arhivă”
Reprezentanții Archive susțin că lucrează îndeaproape cu brandurile pentru a crea programe potrivite pentru tipul lor de afacere și folosesc mai multe tipuri de modele circulare în acest sens. Printre cele 50 de branduri cu care compania colaborează se numără The North Face, New Balance sau Dr. Martens.
Noile fonduri vor fi folosite pentru dezvoltarea software-ului care permite revânzarea surplusului de produse, dar și pentru extinderea către noi piețe și inovarea în industria modei.
Emily Gittins, CEO-ul și cofondatoarea Archive, spune că „revânzarea este un proces popular în rândul consumatorilor și reprezintă o oportunitate de creștere și profit foarte mare pentru companii, pentru că le permite să vândă mai mult, să fidelizeze clienții și să fie mai sustenabile.”
Prin noua finanțare, fondurile obținute de Archive se ridică la 54 de milioane de dolari.
Comentezi?