Sticlele de ketchup Heinz vor fi în curând mai prietenoase cu natura

Compania globală producătoare de alimente și băuturi Kraft Heinz a anunțat recent noi obiective de reducere a cantității de plastic virgin din producția de ambalaje cu 20% în toate fabricile sale din lume, întrucât vrea să atingă noi obiective de sustenabilitate.

Potrivit ESG Today, oficialii companiei au estimat că această măsură va ajuta la reducerea cantității de plastic virgin din ambalaje cu 45 de milioane de tone.

Kraft Heinz a prezentat un amplu plan de sustenabilitate în 2020, iar cele mai recente măsuri includ reducerea cantității de plastic utilizat pentru îndeplinirea unui obiectiv mai ambițios. Acesta presupune implementarea ambalajelor din plastic 100% reciclabile, reutilizabile sau compostabile până în 2025.

În același timp, oficialii companiei susțin că până în 2030, aceasta ar trebui să își înjumătățească emisiile, în vreme ce până la jumătatea secolului, Kraft Heinz ar trebui să aibă o amprentă neutră de carbon asupra mediului.

Rashida La Lande, Chief Sustainability Officer și Corporate Affairs Officer la Kraft Heinz, a declarat că „pentru a ne atinge obiectivele ESG, inclusiv neutralitatea emisiilor, nu putem face lucrurile ca până acum. Investim în tehnologii inovatoare și parteneriate care să ne ajute să reproiectăm ambalajele, să eliminăm plasticul care nu este necesar și să creștem cota de conținut reciclat, dar să influențăm și mai mult un comportament pentru reutilizarea ambalajelor.”



Citeste si