Mazda adoptă o nouă strategie pentru electrificare ofertei de mașini

Potrivit oficialilor Mazda, compania vrea ca mașinile electrice să reprezinte între 25 și 40% din vânzările totale până în 2030. Pentru a sprijini această strategie, producătorul japonez vrea să investească 10.3 miliarde de euro împreună cu partenerii săi.

Potrivit Electrive, Mazda ia în calcul și investițiile în producția de baterii pentru mașini electrice.

În ciuda planurilor de a crește cota de vânzări a vehiculelor electrice, compania japoneză nu va oferi volume însemnate de astfel de modele până în a doua jumătate a acestui deceniu.

Asta înseamnă că, cel puțin până în 2026, producătorul va lansa doar mașini cu sisteme de propulsie hibrid pentru a oferi alternative mai prietenoase cu mediul înconjurător.

Potrivit oficialilor companiei, „dacă luăm în calcul schimbările semnificative care au avut loc în mediul afacerilor, inclusiv tendințele de politici de mediu ale țărilor, riscurile geopolitice crescute, dar și dezvoltarea rapidă a tehnologiilor avansate, Mazda va promova inițiativele cheie pentru dezvoltarea noilor vehicule.”

Pentru a deveni o companie cu adevărat sustenabilă, Mazda se va asigura și de faptul că fabricile sale vor fi neutre din punct de vedere al emisiilor în ce privește producția până în 2035 și își va revizui și lanțul de aprovizionare.



Citeste si