Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România, lansează platforma „Prietenii știu să fie responsabili”, proiect care cuprinde atât acțiuni de responsabilitate socială, cât și a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021.

Potrivit datelor din raport, în ultimii ani, compania a definitivat obiectivele la nivel global, acestea fiind organizate în trei piloni de importanță pentru companie şi pentru grupurile co-interesate, aliniate cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite: 1. Oamenii, 2. Planeta, cu cele trei mari zone de interes: a. Resursele de apă b. Clima c. Packaging, 3. Consumul Responsabil de Alcool.

”Ne concentrăm pe reducerea amprentei de carbon în fabrica din Ploiești, fapt pentru care avem un procent de 100% de deșeuri și ambalaje reciclate sau eliminate în mod controlat în 2021. De asemenea, respectăm principiile unui mediu de afaceri corect și continuăm dialogul și colaborarea cu toți partenerii implicați în industria berii”, afirmă Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Puteți consulta Raportul de Sustenabilitate pentru 2021 al Bergenbier aici.

În 2021, în procesul de producție al berilor la fabrica din Ploiești, compania nu a trimis la groapa de gunoi niciun fel de deșeu menajer, concentrându-se pe valorificarea prin reciclare sau valorificarea energetică. Începând din acest an, întreaga cantitate de electricitate achiziționată și folosită în fabrica Bergenbier de la Ploiești este 100% energie verde.

De asemenea, Bergenbier S.A. a continuat, pe parcursul anului trecut, și întreținerea a peste 150.000 de puieți de brad plantați în decurs de 4 ani, precum și promovarea consumului responsabil de alcool prin acțiuni dedicate.

Angajamentele sociale Bergenbier continuă, așadar, prin platforma ”Prietenii știu să fie responsabili”, care iterează drumul sustenabilității al companiei.

”Prietenii știu să fie responsabili este îndemnul pentru fiecare dintre noi să fim aproape de mediu, de oameni și de acțiuni responsabile. De altfel, responsabilitatea și prietenia sunt principii care ghidează cultura Bergenbier, iar platforma promovează parteneriatele și angajamentele pe care noi le avem. De la acțiunile de curățenie pe care le facem cu ajutorul colegilor noștri, la cele de plantare și întreținere a brazilor, campaniile de consum responsabil pe care le avem, toate stau sub umbrela sustenabilității din noua noastră platformă”, punctează Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director.

Prin „Prietenii știu să fie responsabili”, Bergenbier S.A. urmează să lanseze în perioada următoare noi parteneriate și campanii care continuă drumul sustenabilității al companiei.