Cum a reușit Amazon să-și reducă amprenta de carbon din Europa la jumătate

Oficialii Amazon au declarat că au crescut rata de transport de marfă pe căi maritime și feroviare cu 50% în 2023 pe întreg teritoriul Europei, ceea ce a ajutat compania să își reducă amprenta de carbon, în timp ce a ajutat clienții să intre mai repede în posesia coletelor.

ESG Today scrie că Amazon s-a angajat să devină o companie neutră din punct de vedere al emisiilor din lanțul de aprovizionare până în anul 2040. Emisiile din Domeniul 3, care sunt în afara ariei de influență directă a companiilor, reprezintă 75% din amprenta de carbon a Amazon.

Oficialii Amazon au anunțat o reducere a emisiilor din Domeniul 3 cu 0.7% în anul 2022, în ciuda faptului că s-a înregistrat și o creștere a cifrei de afaceri cu 9% în același an.

În același timp, folosind transportul naval și cel aerian pentru transferarea coletelor și a inventarului ajută compania să distribuie marfa mai rapid, în vreme ce emisiile sunt reduse la jumătate. Pentru a atribui un transport către metoda ideală de tranzit, compania folosește containere flexibile, care pot fi implementate ușor pe camioane, nave și vagoane.

Oficialii Amazon au declarat că „în 2023, ca și în anul precedent, vom transfera marfă echivalentă cu câteva mii de camioane între clădirile noastre pe căi navale și feroviare în Europa, reducând emisiile de carbon cu câteva tone.”



Citeste si